УКРАВТОДОР

Служба автомобільних доріг у Харківській області

» Діяльність » оголошення » Заява про екологічні наслідки капітального ремонту автомобільної дороги державного значення Р-79 /М-18/ – Сахновщина – Ізюм – Куп’янськ – контрольно-пропускний пункт «Піски» на ділянці км 99+350 – км 124+500

Заява про екологічні наслідки капітального ремонту автомобільної дороги державного значення Р-79 /М-18/ – Сахновщина – Ізюм – Куп’янськ – контрольно-пропускний пункт «Піски» на ділянці км 99+350 – км 124+500

ЗАЯВА ПРО ЕКОЛОГІЧНІ НАСЛІДКИ

Об'єктом капітального ремонту є автомобільна дорога загального користування державного значення Р-79 /М-18/ – Сахновщина – Ізюм – Куп'янск – контрольно-пропускний пункт «Піски» на ділянці км 99+350 – км 124+500 у Харківській області.

Ділянка дороги проходить через чотири населених пункти: с. Тихопілля, довжина ділянки складає 1,292 км; с. Мечебилове – довжина ділянки 2,708 км; с. Степок – довжина ділянки 1,210 км та с. Грушуваха – довжина ділянки 1,9504 км. Загальна довжина ділянки капітального ремонту становить 24,963 км.

Інтенсивність дорожнього руху на 2020 рік у транспортних одиницях складає 1648 авт./добу (у приведених одиницях до легкового автомобіля – 3334 авт./добу). Розрахункова перспективна інтенсивність руху автомобільного транспорту на 20 рік (2040 р.) у транспортних одиницях складає 2183 авт./добу (у приведених одиницях до легкового автомобіля – 4416 авт./добу).

Існуюча смуга відведення автомобільної дороги складає до 28,0 м і межує із землями сільськогосподарського призначення та вільною від забудови територією населених пунктів.

Необхідність капітального ремонту цієї ділянки автомобільної дороги викликана закінченням міжремонтного терміну служби дорожнього одягу, незадовільним станом асфальтобетонного покриття, невідповідністю параметрів земляного полотна та проїзної частини сучасним вимогам.

Характеристика дороги наступна: категорія дороги – III; розрахункова швидкість – 90 км/год. (на польових ділянках), 60 км/год. (в населених пунктах); кількість смуг руху – 2; ширина смуги руху – 3,50 м; ширина проїзної частини – 7,00 м; ширина узбіччя – 2,50 м, у тому числі укріпленої смуги – 0,50 м; ширина земляного полотна – 12,00 м; найбільший поздовжній похил – 60 ‰; тип дорожнього одягу – капітальний; навантаження на вісь – 115 кН.

Для розміщення елементів земляного полотна необхідна вирубка дерев та чагарнику. Стовбури дерев передбачено обробити на дрова. Гілки, сучки та пеньки переробляються на щепу. Вся оброблена деревина вивозиться до місця складування – на базу замовника.

На ділянці розташовані чотири мостових переходи: на км 107+321 міст через р. Самарка довжиною 24,55 м; на км 115+895 міст через струмок довжиною 13,20 м; на км 117+587 міст через струмок довжиною 6,00 м; на км 124+070 міст через струмок довжиною 12,00 м.

Перед початком виконання земляних робіт передбачено зняття рослинного шару з-під тіла насипу, площі виїмки та канав товщиною 0,30 м – 0,60 м, з існуючих укосів – 0,10 м з розпушуванням укосів на глибину 0,30 м, а на ділянках існуючого насипу висотою понад 2,00 м – нарізання уступів. Рослинний ґрунт тимчасово складується на спеціально виділеному місці і буде використаний для укріплення укосів, канав та узбіччя.

Відсипання земляного полотна передбачено ґрунтом від зрізання існуючого земляного полотна, нарізання виїмки та канав. Для забезпечення стійкості земляного полотна проти атмосферних опадів та механічних впливів проєктом передбачено: укріплення укосів насипу та виїмки засівом багаторічних трав з підсипанням рослинного ґрунту шаром 0,10 м; улаштування водовідвідних канав, які укріплюються засівом багаторічних трав, щебенем та монолітним бетоном.

Для забезпечення необхідного рівня безпеки, орієнтації водіїв передбачається встановлення дорожніх знаків, металевого бар’єрного огородження, напрямних стовпчиків та розмітки проїзної частини.

При розробці проекту була врахована позиція громадськості та вимоги органів місцевого самоврядування.

З точки зору впливу на соціальне середовище регіону, капітальний ремонт автодороги має позитивний вплив тому, що сприяє підвищенню рівня безпеки на перегоні та, як наслідок, зниженню рівня ДТП.

Аналіз результатів розрахунку забруднення повітряного басейну викидами показав, що перевищення санітарних норм на межі захисної смуги та в зоні житлової забудови відсутні по всіх інгредієнтах з урахуванням фону.

Конструкції дорожнього одягу не передбачають застосування токсичних матеріалів; для зменшення пилоутворення у випадках виїзду транспортних засобів на узбіччя дороги проектом передбачено його укріплення. Ці та інші заходи прийняті для забезпечення охорони навколишнього природного середовища.

Проєктно-кошторисна документація на капітальний ремонт автомобільної дороги розроблена у відповідності до чинних в Україні нормативних документів в галузі дорожнього будівництва.

Таким чином, капітальний ремонт та експлуатація ділянки км 99+350 – км 124+500 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-79/М-18/ Сахновщина – Ізюм – Куп'янськ – контрольно-пропускний пункт «Піски» не матиме негативного впливу на стан навколишнього середовища Харківської області.

Заява про наміри: new.ukravtodor.gov.ua/press/newsreg/zaiava_pro_namiry