УКРАВТОДОР

Служба автомобільних доріг у Харківській області

» Діяльність » оголошення » Заява про екологічні наслідки реконструкції автомобільної дороги М-18 Харків - Сімферополь - Алушта - Ялта. Під`їзд до Міжнародного аеропорту «Харків» на ділянці км 0+000 - км 0+900 (M-18-01 Підхід до М-03)

Заява про екологічні наслідки реконструкції автомобільної дороги М-18 Харків - Сімферополь - Алушта - Ялта. Під`їзд до Міжнародного аеропорту «Харків» на ділянці км 0+000 - км 0+900 (M-18-01 Підхід до М-03)

ЗАЯВА ПРО ЕКОЛОГІЧНІ НАСЛІДКИ

Служба автомобільних доріг у Харківській області повідомляє про проведення реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення М-18 Харків – Сімферополь – Алушта – Ялта. Під’їзд до Міжнародного аеропорту «Харків» на ділянці км 0+000 – км 0+900 в Харківській області на підставі Державної цільової економічної програми розвитку автомобільних доріг загального користування державного значення на 2018-2022 роки. Метою реконструкції є покращення транспортно-експлуатаційних показників ділянки автомобільної дороги і споруд та підвищення рівня безпеки шляхом приведення їх геометричних параметрів, міцнісних та інших технічних характеристик до вимог діючих правил, норм, стандартів з урахуванням категорії дороги, дорожніх умов, інтенсивності руху. Проектом передбачається реконструкція ділянки автодороги км 0+000 – км 0+900, будівництво під зустрічний напрямок руху (права проїзна частина) нового шляхопроводу, влаштування підпірної стіни для утримання насипу автодороги, пандусу для забезпечення спуску з насипу маломобільних груп населення, влаштування зупинки маршрутного транспорту з павільйоном очікування для забезпечення необхідного рівня комфорту та безпеки населення від впливу кліматичних коливань, а також улаштування нових ділянок мережі дощової каналізації, водопроводу, перевлаштування каналізаційних мереж діаметром 400 мм та мережі зовнішнього освітлення.

Впливи на навколишнє середовище при будівництві

Атмосферне повітря – впливає в межах дозволених рівнів (в атмосферне викидаються забруднюючі речовини: азоту діоксид, азоту оксид, сажа, ангідрид сірчистий, вуглецю оксид, бенз(а)пірен, вуглеводні насичені С12 – С19). Результати розрахунків очікуваних рівнів шуму показали, що проведення будівельних робіт задовольняє санітарним вимогам, щодо еквівалентних і максимальних рівнів шуму на території найближчої житлової забудови.

Флора і фауна – негативний вплив відсутній (проектом передбачається благоустрій прилеглої території).

Утворюються наступні відходи: вийнятий ґрунт, господарсько-побутові відходи, тара від будівельних матеріалів, будівельні відходи. Відходи вивозяться за спецпризначенням згідно укладених договорів.

Впливи на навколишнє середовище при експлуатації

Вплив на компоненти природного середовища під час експлуатації автомобільної дороги впливає в межах дозволених рівнів. За рахунок виконання охоронних, захисних, відновлювальних та інших проектних рішень буде забезпечено: рівні шуму не перевищуватимуть діючі гранично допустимі рівні для зон населених місць; викиди забруднюючих речовин не перевищують гранично допустимі концентрації для населених місць; уникнення забруднення середовища поза межами санітарно-захисної смуги транспортними викидами і відходами; запобігання активізації екзогенних гео- і гідродинамічних процесів.

Внаслідок реконструкції ділянки автомобільної дороги будуть поліпшені експлуатаційні якості дороги, знизиться собівартість перевезення вантажів та пасажирів і час перебування їх у дорозі, забезпечиться максимальна безпека та зручність руху, мінімізовано негативний вплив на навколишнє середовище.

Замовник і генпідрядник зобов’язуються під час будівництва та експлуатації об’єкта дотримуватись прийнятих у проекті рішень, вимог і правил нормативних документів щодо охорони навколишнього середовища й екологічної безпеки.

Інформування громадськості про планову діяльність здійснювалось шляхом оприлюднення у ЗМІ Заяви про наміри.

Заява про наміри: new.ukravtodor.gov.ua/press/newsreg/zaiava_pro_namiry