УКРАВТОДОР

Служба автомобільних доріг у Харківській області

» Прес-центр » новини » Об’їзна дорога навколо Харкова: роботи по основному проїзду за маршрутом Пісочин-П'ятихатки-Рогань-Безлюдівка виконано на 89%

Об’їзна дорога навколо Харкова: роботи по основному проїзду за маршрутом Пісочин-П'ятихатки-Рогань-Безлюдівка виконано на 89%

Наближаємося до завершення основних робіт з поточного середнього ремонту ділянок доріг М-03 Київ – Харків – Довжанський та М-03-03 Під′їзд до аеропорту «Харків», які є частиною об’їзної дороги навколо м. Харків.

Відновлення Харківської об’їзної дороги розпочалось навесні поточного року.

Протягом ремонтно-будівельного сезону, ремонтувалися одразу 3 ділянки:

  • перша ділянка: траса М-03 Київ – Харків – Довжанський, км 472+045 – км 493+400, від смт. Пісочин до Фельдман Екопарку (виконання 84%). Підрядна організація ТОВ «Автомагістраль-Південь».
  • друга ділянка: М-03 Київ – Харків – Довжанський,  км 493+900 – км 516+200, від Фельдман Екопарку до Роганського житлового масиву (виконання 92%). Підрядна організація ТОВ «Автомагістраль-Південь».
  • третя ділянка: M-03-03 Під′їзд до аеропорту «Харків», на ділянці км 0+000 — км 13+688, від Роганського житлового масиву до смт. Безлюдівка (виконання 92%). Підрядна організація ТОВ «Славдорстрой».

Загальна протяжність ділянок 58 км, із них на 55,2 км вже влаштовано верхній шар із щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА).

Роботи, які проводили від початку ремонту:
• фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття;
• розширення земляного полотна на ділянках із перехідно-швидкісними смугами;
• посилення слабкої дорожньої основи на локальних ділянках, де проєктом було передбачено розбирання старих цементобетонних плит із подальшим влаштуванням шарів основи з щебенево-піщаної суміші, СФОВ та нижнього шару покриття із крупнозернистого асфальтобетону;
• армування шарів дорожнього покриття геосітками (АСМ) та георешітками з композитної арматури у місцях поширення і посилення;
• влаштування вирівнюючого шару із дрібнозернистого асфальтобетону;
• влаштування верхнього шару зі ЩМА.

Наразі на ділянках проводяться супутні роботи:
• розчищення придорожньої смуги від порослі та чагарників;
• влаштування водовідвідних споруд;
• встановлення бар’єрного огородження;
• нанесення дорожньої розмітки холодним пластиком та фарбою;
• встановлення дорожніх знаків.

Проєктом також передбачено:
• влаштування водопропускних труб;
• планування земляного полотна;
• укріплення узбіччя;
• влаштування системи зовнішнього освітлення.

Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Подбайте про власну безпеку та безпеку інших.

Як змінилася дорога дивіться на відео

Довідково: Харківська об’їзна дорога є є стратегічно важливим транспортним коридором для міста, складається з відрізків 5 державних доріг загальною протяжністю 82,7 км: М-03 Київ — Харків — Довжанський, М-18 Харків — Сімферополь — Алушта — Ялта, Р-78 Харків — Зміїв — Балаклія — Гороховатка та 2 під’їзди до аеропорту «Харків» з боку Довжанського та Києва. Географічно ділянки ремонту охоплюють північно-західну, північну, північно-східну та південно-східні частини кільцевої дороги. Ремонт частини, що залишилася — перспектива майбутніх років.

Загалом проєкт по відновленню об’їзної дороги за маршрутом: Пісочин-П'ятихатки-Рогань-Безлюдівка розраховано на 2 роки. Проте наразі за 7 місяців роботи, ремонт виконано вже на 89%. У рамках програми Президента #Велике_будівництво, за проєктом у підсумку будемо мати повністю оновлене покриття, встановлені нові автомобільні знаки, нанесену нову розмітку і облаштовані узбіччя. Вартість проєкту – 1,8 млрд гривень.

Нагадаємо, що останніми роками дорожнє покриття на автошляху перебуває у вкрай понівеченому стані через численні ями, напливи та колійність. Капітальний ремонт об’їзної дороги останній раз проводили перед Євро-2012.
Відновлення об’їзної дороги дозволить місцевим жителям отримати комфортну та безпечну дорогу, спрямувати транзитний транспорт повз міську забудову та позитивно вплине на екологічну ситуацію в Харкові.