Служба автомобільних доріг
у Харківській області

» Прес-центр » новини » Підсумки ремонтно-будівельного сезону 2019 року у Харківській області

Підсумки ремонтно-будівельного сезону 2019 року у Харківській області

В Державному агентстві автомобільних доріг України підводять перші підсумки ремонтно-будівельного сезону 2019 року.

Начальник Служби автомобільних доріг у Харківській області Євген Зражевець доповів про хід виконання робіт з капітальних та поточних середніх ремонтів.

Так, планом з капітального та поточного ремонтів у 2019 році передбачалося виконання робіт на 15 об'єктах.

Всього відновлено 107,0 км доріг, з яких: у двох шарах 64,3 км.

Крім того, відремонтовано 4 штучні споруди на автомобільній дорозі Мерефа – Лозова – Павлоград загальною протяжністю 126 пог.м..

В Харківській області основним об’єктом поточного року було відновлення проїзду на автомобільній дорозі Мерефа – Лозова – Павлоград. Це один з найважливіших напрямків, який з’єднує Харківську область з Дніпропетровською, крім цього вона з’єднує 4 райони: Харківський, Зміївський, Первомайський і Лозівський.

Щодня дорогою їдуть близько 10 тисяч автомобілів. Дорога не ремонтувалася з моменту будівництва, близько 60 років.

В 2019 році влаштовано 87,0 км нового покриття, з яких 58,9 км в двох шарах.

На сьогоднішній день забезпечено проїзд на усій ділянці автодороги протяжністю 123,2 км.

Також виконувались роботи на наступних напрямках: Київ – Харків – Довжанський, Чугуїв – Мілове, Харків – Вовчанськ, Харків – Зміїв – Балаклія – Гороховатка, Дергачі - Козача Лопань, Старий Мерчик - Мурафа – Краснокутськ, Зачепилівка - Андріївка - Кегичівка – Старовірівка.

На завершальному етапі проведення робіт з покращення безпеки руху на автомобільних дорогах Київ – Харків - Довжанський та Харків – Щербаківка на окружній дорозі м.Харкова в районі "ЄКОПАРКу".

 

На виконання поставлених Президентом та Урядом країни завдань сформовано пропозиції щодо стратегічних напрямків ремонтів та проєктування на 2020 та наступні роки з урахуванням виконаних робіт у минулі роки та дотриманням маршрутного принципу. Такі плани будуть узгоджені із зацікавленими міністерствами та організаціями. Крім цього, окрема увага була приділена штучним спорудам, особливо тим, що перебувають у незадовільному експлуатаційному стані.