УКРАВТОДОР

Служба автомобільних доріг у Харківській області

» Прес-центр » новини » У 2021 році на державних дорогах області планується влаштувати 7 об’єктів WIM

У 2021 році на державних дорогах області планується влаштувати 7 об’єктів WIM

Навіщо впроваджувати WIM? Перевантажені транспортні засоби – реальні ризики

Небезпека для дорожнього руху: перевантажений транспортний засіб створює загрозливу ситуацію для всіх учасників дорожнього руху. Наприклад, якщо у випадку екстреного гальмування звичайна вантажівка зберігає довжину гальмівного шляху в межах норм, то перевантажена –перевищує її вдвічі. А за несприятливих погодних умов у екстремальних ситуаціях така вантажівка стає майже повністю некерованою.

Висока інтенсивність руйнації: вантажні автомобілі становлять понад 10% усіх транспортних засобів на дорогах України і водночас, завдають понад 90% шкоді для покриття доріг, створюючи колійність, вибоїни і тріщини. Наприклад, перевантаження вантажного автомобіля лише на 25% збільшує негативний вплив на дорогу в три рази.

В рамках державної Програми з розвитку доріг, яка розрахована до 2022 року на державних дорогах області плануємо влаштувати 7 об’єктів WIM – система автоматичного зважування у русі та габаритного контролю. Із яких на 2 об’єктах проводяться проектно-вишукувальні роботи: Р-51 Мерефа – Лозова – Павлоград (Лелюки) та М-03 Київ – Харків – Довжанський (Кам'яна Яруга). На 5 об’єктах йде підготовка до тендерних процедур, WIM будуть розташовані на дорозі: Р-46 Харків – Охтирка (Богодухів та Подвірки), Р-51 Мерефа – Лозова – Павлоград (Нова Іванівка - Дмитрівка ), Н-26 Чугуїв – Мілове (Петропавлівка) та М-03 Київ – Харків – Довжанський (Камянка - Ізюм).

Як працює зважування-у-русі?
Основа роботи WiM - це майданчик для динамічного зважування. Саме через нього збирається уся основна інформація, яка потім передається в програмний центр обробки інформації. За структурою, майданчик є своєрідним апаратним комплексом, який складається з датчиків, вбудованих у дорожнє покриття, камери для автоматичного розпізнавання номерних знаків, камер загального огляду та лазерних сканерів.

Нагадаємо, що ця система вже розташована на дорозі Н-26 Чугуїв – Мілове км 8+705 і працює з минулого року.

Ваги на дорозі - це цілодобовий контроль руху, автоматична фіксація порушень і мінімальний вплив людського фактору. WiM дозволяє отримувати комплексну інформацію про інтенсивність руху для планування ремонтно-будівельних робіт і розрахунку потенційних витрат

Презентація - http://wim.in.ua/document/WIM.pdf