УКРАВТОДОР

Служба автомобільних доріг у Харківській області

» Прес-центр » новини » У Службі, в тендерно-договірний відділ, відкрита вакансія – Фахівець з публічних закупівель

У Службі, в тендерно-договірний відділ, відкрита вакансія – Фахівець з публічних закупівель

1.    Назва підприємства – Служба автомобільних доріг у Харківській області.

2.    Адреса -  61202, Харків, вул. Ахсарова, 2

3.    Особливості вакансії : Фахівець з публічних закупівель (Уповноважена особа з проведення державних закупівель).

4.    Функціональні обов'язки:
•    Організація проведення тендерних закупівель;
•    Публікація відповідної інформації на веб-порталі Уповноваженого органу;
•    Контроль та дотримання законодавства при проведенні торгів та прийняття рішень.

5.    Вимоги до кандидата:
•    Вища освіта за напрямком фахівець з публічних закупівель, економіст,   юрист або інженер-будівельник (кошторисник) дорожньої галузі.
•    Досвід роботи - не менше 2 років у сфері закупівель.
•    Володінням комп’ютером, уміння роботи з Word, Excel, робота в PROZORRO, E-DATA, COST
•    Володіння англійською мовою (бажано).

6.    Вид зайнятості – повна.

7.    Електронна адреса -  admin-sad@ukr.net .

Підприємство гарантує:
•    Офіційне працевлаштування.
•    Стабільну заробітну плату.
•    Преміювання та надбавку за інтенсивну та наполегливу працю.
•    Доплату за вислугу років, на оздоровлення, тощо.
•    Можливість кар'єрного зростання.

Запрошуємо долучитись до реформування дорожньої галузі та стати частиною команди на посаді провідного фахівця з публічних закупівель.

Якщо Вас зацікавила дана вакансія, Ваш досвід роботи та кваліфікація відповідають вимогам, надсилайте своє резюме на електрону адресу.

Відправляючи резюме, Ви даєте згоду на обробку персональних даних Службою автомобільних доріг у Харківській області у рамках чинного законодавства України.
Звертаємо Вашу увагу, що зворотній зв'язок про результати розгляду резюме надається тільки у разі позитивного рішення подальшого розгляду Вашої кандидатури та складає не більше ніж 7 днів.