УКРАВТОДОР

Служба автомобільних доріг у Харківській області

» Прес-центр » новини » Заява про наміри в проведенні капітального ремонту автомобільної дороги державного значення Р-79 /М-18/ – Сахновщина – Ізюм – Куп’янськ – контрольно-пропускний пункт «Піски» на ділянках км 54+850 – км 74+450 та км 99+350 – км 124+500

Заява про наміри в проведенні капітального ремонту автомобільної дороги державного значення Р-79 /М-18/ – Сахновщина – Ізюм – Куп’янськ – контрольно-пропускний пункт «Піски» на ділянках км 54+850 – км 74+450 та км 99+350 – км 124+500

ЗАЯВА ПРО НАМІРИ

Служба автомобільних доріг у Харківській області повідомляє про наміри в проведенні капітального ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Р-79 /М-18/ – Сахновщина – Ізюм – Куп’янськ – контрольно-пропускний пункт «Піски» на ділянках км 54+850 – км 74+450 та км 99+350 – км 124+500, Харківська область

Технічні та технологічні дані (об'єктів):
1) Планована діяльність полягає у капітальному ремонті ділянки км 54+850 – км 74+450. Довжина відрізку капремонту складає 19,6 км, у т.ч. міст на км 55+679 довжиною 46,09 пм та міст на км 60+638 довжиною 4,1 пм. Категорія дороги – III. Екологічний клас - III. Повздовжній профіль – згідно вимог для доріг III категорії. Автодорога має дві смуги руху.

2) Планована діяльність полягає у капітальному ремонті ділянки км 99+350 – км 124+500. Довжина відрізку капремонту складає 25,15 км, у т.ч. міст на км 107+321 довжиною 24,55 пм, міст на км 115+895 довжиною 13,20 пм, міст на км 117+587 довжиною 6,0 пм та міст на км 124+070 довжиною 12,0 пм. Категорія дороги – III. Екологічний клас - III. Поздовжній профіль – згідно вимог для доріг III категорії. Автодорога має дві смуги руху.

Соціально – економічна необхідність планованої діяльності:
Планована діяльність є необхідною для забезпечення функціонування об’єктів в нормативному технічному стані, недопущення негативного впливу на навколишнє середовище та запобігання можливості виникнення аварійних ситуацій.

Потреба в ресурсах при будівництві та експлуатації:
земельних –  капремонт виконується в межах існуючої смуги відчуження;
сировинних – будівельні матеріали визначатимуться на стадії проєктування;
енергетичних – передбачається споживання електроенергії на освітлення дороги в місцях, визначених проєктом;
водних – не потрібні;
трудових – для ведення будівельно-монтажних робіт у відповідності до проєкту капітального ремонту. Термін виконання робіт визначається проєктом.

Транспортне забезпечення (при будівництві та експлуатації):
При будівництві – згідно тендеру;
при експлуатації – об'єкт капремонту входить до мережі доріг України (дорога Р-79/М-18/)

Екологічні та інші обмеження планованої діяльності:
На весь період будівельних робіт, зона їх проведення повинна бути означена попереджувальними знаками, що їх видно як вдень, так і вночі. Захисні огородження, освітлення будівельного майданчика в темний час доби повинні задовольняти вимоги будівельних стандартів.
Експлуатацію будівельних машин, техніки та інструментів, виконання будівельно-монтажних робіт, організовують у відповідності до  ДБН А.3.2-2-2009.
Пожежна безпека здійснення робіт забезпечується у відповідності з НАПБ А. 01.001-2014, ДБН В.1.1-7-2016. ДБН В.2.5-56:2014.

Необхідна еколого-інженерна підготовка та захист території:
Визначається проєктом.

Можливі впливи планованої діяльності (при будівництві та експлуатації) на навколишнє середовище:
Клімат, мікроклімат – відсутні; повітряне, водне середовище – присутні;
Ґрунти, рослинний та тваринний світ – присутні;
Соціальне та  техногенне середовище – присутні.
Об'єкти природно-заповідного фонду, історико-культурні, архітектурні та інші пам'ятки на території  відсутні.

Відходи виробництва та можливість їх повторного використання:
Під час виконання капітального ремонту на об'єкті можуть утворюватися тверді будівельні та побутові відходи IV класу небезпеки. Будівельними відходами планованої діяльності є залишки ґрунту, піску, гранітного щебеню, бетонного, асфальтного лому. Будівельні відходи підлягають роздільному збиранню та вивезенню спецавтотранспортом підрядної організації у спеціально погоджені місця.
Побутові відходи, що утворюються у період проведения будівельних робіт, повинні накопичуватись у закритих контейнерах, що установлені на майданчиках з твердим покриттям. Вивіз ТПВ передбачається  згідно договору із спеціалізованим підприємством.
При експлуатації об'єкту утворюються тверді відходи, пов'язані з рухом транспорту, які підлягають видаленню в установленому порядку при прибиранні доріг.

Обсяг виконання ОВНС: виконується комплексна оцінка згідно вимог розділу 2 ДБН А.2.2-1-2003.

Участь громадськості: з матеріалами ОВНС та проєкту можна ознайомитись за адресою:  61202, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, Служба автомобільних доріг Харківській області, тел. (057) 336-83-28, (057) 336-73-39, kh_sad@ukravtodor.gov.ua.

Файли для завантажування