Служба автомобільних доріг
у Харківській області

» Прес-центр » новини » Заплановано будівництво транспортної розв’язки на дорозі Київ–Харків–Довжанський в Харківській області. Заява про екологічні наслідки діяльності

Заплановано будівництво транспортної розв’язки на дорозі Київ–Харків–Довжанський в Харківській області. Заява про екологічні наслідки діяльності

ЗАЯВА ПРО ЕКОЛОГІЧНІ НАСЛІДКИ ДІЯЛЬНОСТІ

Служба автомобільних доріг у Харківській області повідомляє, що на підставі змін та доповнень до завдання на проектування № 20-1/09 від 27.05.2009 р., з метою вдосконалення транспортно-комунікаційної інфраструктури Харківської області та підвищення рівнів екологічної та дорожньої безпеки заплановано будівництво транспортної розв’язки на автомобільній дорозі державного значення М-03 Київ – Харків – Довжанський (на Ростов-на-Дону) км 462+000 в Харківській області. Робочим проектом передбачено підвищення технічної категорії ділянки автомобільної дороги протяжністю 1,882 км до I-б  з чотирма смугами руху, по дві смуги в кожний бік, а також будівництво транспортної розв’язки у двох рівнях по типу «труба» з улаштуванням шляхопроводу на автомобільній дорозі М-29 Харків-Красноград-Перещепине–(М-18). Передбачені варіанти розміщення транспортної розв’язки та конструкції дорожнього одягу. Будівництво шляхопроводу запроектовано з наступними параметрами: довжина – 69,68 м; прогонова схема – 18,0+33,0+18,0 м; габарит шляхопроводу – 2×7,0+2×0,75 м; покриття – асфальтобетонне двошарове загальною товщиною 110 мм; бар’єрне огородження – металеве бар’єрне висотою 0,8 м. Проектом будівництва транспортної розв’язки запроектовано: улаштування  правоповоротних та лівоповоротних з’їздів з перехідно-швидкісними смугами; система водовідведення, облаштування автобусної зупинки. Після завершення будівельних робіт виконується повний комплекс робіт з благоустрою території, що була виділена для будівництва.

Впливи на навколишнє середовище при будівництві

Атмосферне повітря – впливає в межах дозволених рівнів (в атмосферне викидаються забруднюючі речовини: азоту діоксид, азоту оксид, сажа, ангідрид сірчистий, вуглецю оксид, бенз(а)пірен, вуглеводні насичені С12 - С19. Акустичне забруднення від будівельних машин та механізмів).

Флора і фауна – негативний вплив незначний (знесення деревно-чагарникової рослинності вздовж автомобільної дороги з метою забезпечення безпеки руху).

Утворюються наступні відходи: вийнятий ґрунт, господарсько-побутові відходи, тара від будівельних матеріалів, будівельні відходи, зрізаний асфальт. Відходи вивозяться за спецпризначенням згідно укладених договорів.

Впливи на навколишнє середовище при експлуатації

Атмосферне повітря – акустичне забруднення від руху транспортних засобів в межах дозволених рівнів (передбачені конструктивні елементи, що дозволять уникнути або зменшити дію складових елементів шуму від руху автотранспорту, а саме: укладання нового асфальтобетонного покриття та улаштування гідроізоляції і водовідвідних лотків, вздовж проїжджої частини, для відведення поверхневого стоку з покриття дороги.

Будівництво транспортної розв’язки буде сприяти запобіганню можливості виникнення аварійних ситуацій при значному рості інтенсивності руху в майбутньому, зменшити кількість дорожньо-транспортних пригод в місцях перехрещення транспортних засобів, поліпшити комфорт проїзду і швидкість, забезпечити мінімізацію негативного впливу на навколишнє середовище.

Замовник і генпідрядник зобов’язуються під час будівництва та експлуатації об’єкта дотримуватись прийнятих у проекті рішень, вимог і правил нормативних документів щодо охорони навколишнього середовища й екологічної безпеки.

Інформування громадськості про планову діяльність здійснювалось шляхом оприлюднення у ЗМІ Заяви про наміри.(Газета «Трибуна трудящих від 13 січня 2018р. №2-3, сторінка 7»)